maanantai 11. helmikuuta 2013

HYVÄÄ MAANANTAITA KAIKILLE.

''the best monday ever'' :

meil oli tänää tosiaa koulus liikkapäivä ja mä olin päättäny mennä luistelemaan, koska muut vaihtoehdot oli jotai viel järkyttävämpää, kuten 3 tunnin kävelylenkki ilman minkäännäkösii taukoi :D
pienen ettimisen jälkeen löysin vihdoi sen luistelukentän ja ehin pysyy pystys luistimilla jopa TUNNIN, kunnes päätin kaatua naamalleni sinne jäähän.
yritin epätoivosesti luistella, mutta ei siit sit tullu mitää koska polveni oli muussina, joten mentii ainaki seuraavaks tunniks adan,petran & miikan kans sinne pukukoppii (joka varsinaisesti ei edes ollu pukukoppi) kattomaan ostos-teeveetä :D
mun polven kivun hiukan hellitettyä ehittii menee viel kerran sen luistelu-madon ympäri, kunnes liikuntapäivä oli ohi.
päätettii käydä siin viereises kahvilassa ostamas ranskikset ja sensellasta, kunnes adaa ja petraa tultii hakee ja miika ja zamavand tuli mun kans ettimään bussipysäkkiä.
mun loistavan suunnistuskyvyn ansiosta jouduttii kävelee ainaki kilsa sinne pysäkille, minne ois toista reittii päässy paris minuutis :D
mulla oli ollu täks päiväks vaik mitä suunnitelmii, mut kappas sen bussimatkan aikana mun polvi meni kokoaja pahemmaks, enkä loppuelopuks pystyny astuu muutaku jalka ihan suorana, joten tottahan toki joutusin lähtee suoraan kotiin.
tääl himas oon sit levänny viimiset 7 tuntii ja joutunu pomppii jokapaikkaan yhel jalalla, vitun mahtavaa.
 toivottavasti toi polvi on huomen jo parempi koska mä en haluu lääkäriin enkä mä haluu keppejä, piste.

päivän opetus: LIIKUNTAPÄIVISTÄ EI SEURAA KOSKAAN MITÄÄN HYVÄÄ.  
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti