keskiviikko 6. helmikuuta 2013

joo.

tää viikko on suoraansanottuna ollu aika paska :D
maanantaina piti sanoo hyvästit mun parhaalle kaverille, joka muutti toiselle paikkakunnalle ja vaihto tietysti myös kouluu. mä en varmaa ikinä oo päälle vuodes tullu yhtä läheiseks kenenkää kaa mut rehellisesti voin myöntää et parempaa kaverii ku tara saa hakee.
vaikka lieto ny ei oo kun 25 kilsaa turusta, mulla on jo ny ihan sairas ikävä sitä :( 
toivottavasti nähää pian !

eilen olin melkun ja adan kans kaupungilla, käytii arnoldsis & hesellä ja kierreltii muutevaa kauppoi :)
iha mukavaa oli ja liikuntaa tuli kävelles siel 4 tuntii edestakas !
kotii päästyäni katoin pitkästä aikaa ''silent hill''- leffan ja tälläkertaa ypöyksin ja pilkkopimeessä.. 
  ei pelottanu ei :D:D

 Tumblr_lp4a37bqmd1qfx292o1_500_large


tänää meillä oli liikuntatunnil pulkkailuu, mikä ei todellakaa oo mikää mun lemppari talvipuuha.
vaikka sen jälkee oli iha jokaikine paikka märkä, oli se vaihteeks pulkal laskeminen vaihteeks ihan kivaa, ihme ja kumma :D
koulun jälkee menin melko suoraa kohti kotii, misä säädin sit jotain pari seuraavaa tuntii.
kuude aikaa jouduttii taas vaihteeks mirankaa kaitsii kakkosluokkalaisii pikkutyttöi, jotka ei osaa olla minuuttiikaa hiljaa ilman et niil joutuu karjumaa, jes.
selvittii kuitenki siitäki ja sohvalle päästyäni en enää jaksanu nostaa mun persettä, laiska kun olen.

ps. 
törmäsin äskö tälläsee videoo ja aloin miettii onkse normaalii olla kateelline nukenpäälle ? :D:D


kuolen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti