lauantai 9. helmikuuta 2013

näin tällä kertaa.

ei oo taas vaihteeks mitää järisyttävää tapahtunu:

eilen käväsin idan synttäreil ja tajusin ettei tää oo ihan mulle tarkotettu paikka ku asunto oli täynnä ihmisiä ketkä ei erityisesti pitäny musta tai mun naamasta.
päätin sit liueta paikalta mahollisimma huomaamattomasti mut tietysti kaadun siel hanges sen kaikkist suurimma ikkuna edes, josta 10 silmäparia tuntee suurta myötähäpeää mun kaatuilemista kohtaa, hieno homma heli :D
koska mua ei selväsitkää kaivattu sinne, suuntasin vakkelle, missä mua ei ilmeisesti myöskään kaivattu koska eräs henkilö, jonka kanssa mun oli tarkotus olla, ilmotti että hän lähtee pois jollen suostu sen ehotuksii.
pidin koko juttuu vitsinä ja tietty tää henkilö lähti vittuun eikä oo siit sen jälkee kuulunu, loistavaa :D

 tännää mä heräsin suurena yllätyksenä KAHEKSALTA AAMULLA ja kattelin kymmenee asti lasten ohjelmii :D
tuli kauhia nostalgine fiilis mut säälin nykyaja lapsii ku ne ei tiiä mist jää paitsi ku kakkoselt ei tuu enää taotaoo, teletappei, kaapoo tai nils holgerssonii :( EIKÄ SINISEN TALON NALLEA !
otan osaa näitten tenavie pilattuun lapsuutee ku nykyää pikkukakkoses nähää vaa surkeeta paskaa kuten jotai leijulaakson karvapalleroi, so sad.
kerättyä itteni lähin idan kans seikkailemaa jonnekki päi turkuu ja ädyttämää varpaani.
tulin tosa muutama tunti takaperi kotii, katoin putoukse ja kirosin sitä et veli sikiö ei vaa yksinkertasesti voi tippua :D
mul on kuitenki tarkotus kattoo myöhemmi Sinister, eli kuulemma yks pelottavimmist kauhuleffoist ja sitä varten oon vetäny täsä viimise puolentunni ajan energiajuomaa, etten nukahtais kesken hyvän leffan.
saa nähä saanko sydänkohtauksen tai jotain vastaavaa :D
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti