lauantai 23. helmikuuta 2013

semmone..

HIIHTOLOMA


ainii, unohdin mainita tosa edellisissä postauksissa sitä että saatiin viime viikon perjantaina kolmannen jakson todistukset ja ihan kiitettävästi meni:

äikkä - 9
englanti -  10 << ei mitään hajua miksi
matematiikka - 7
historia - 9
kotitalous (valinnainen) - 9
liikunta - 8 << kyllä, mulla on ehkä maailman paskin kunto mutta mä sentää yritin ! :D


maanantai:
oli sit sellane ns. äiti raahaa mut kaikkialle päivä :D
aluks kävästii hankkimas passikuvat ja sieltä suunnattii kolmeks tunniks venaamaan poliisilaitoksel et saatais meijän passihakemukset eteepäi, mutta tottakai, mukana ois pitäny olla ''isän kirjallinen suostumus'', joten se koko vitun jonotus oli täysin turhaa, JES.
no, päätettii ei hoidetaa se mun passi myöhemmi ja käppäiltii sellasta etanavauhtia kohti keskustaa, koska mulla oli edelleen noi kepit.
siellä käytii mun nimppareide kunniaks syömäs ja sain tän kaheksan vuoden odotuksen jälkee vihdoi korviini reijät :D

mä ja mun kivat pulisongit :D:D:D


tiistai:
koko aamupäivän angstasin sitä et kukaa ei kaipaa mua eikä kukaa voi olla kunnes yhtäkkii arttu ja sen kaveri pyys mua kaarinaan.

 vihdoi ku pääsin sinne kaarinaa asti, tajusin että joutuisin seuraavat neljä tuntii kestämää  arttuu, jeree ja nikoo jotka tunki ittensä johonki sellasee lasten leikki-autoon ja kuvitteli olevansa mopoautossa popittamassa skrillexiä, selvä. :D
vaikka sain hävetä silmät päästäni lähes kokoajan, kaiken kaikkiaa oli mul iha kivaaki...


keskiviikko:
olin ilmeisesti ollu nii mukava et seuraavanaki päivänä noi pojat kutsus mut niitte seuraks ja koska kaikki muut oli laskettelemas josai lapis, nii menin sit taas vaihteeks niittenkans.
päivä ei kauheesti muistaakseni poikennu  tiistaista, paitsi koska mulla ei ollu rahaa maksaa bussia kaarinasta turkuun, joutusin kävelee semit viis kilsaa ton kipeänä olevan jalan kanssa ilman keppejä turun rajalle.
kaikenkukkuraks bussi oli pikkase myöhäs jote seison siel viide astee pakkases päälle puol tuntii, jippii. 
ehkä se oli kuitenki sen arvosta..   
  

torstai:
 olin laiska enkä lähteny yhtää mihinkää :D 
makasin koko päivän kotona ja söin suklaata, jeejee. 
eiku tein yhen asian: värjäsin hiukseni !



perjantai: 
 faija ja mutsi lähti laivalle ja suuret oli suunnitelmat ;)
meijän piti nimittäi pitää pönninkans pikkuset ''bileet'', mutta tottahan toki unohdettii alkoholi-kiellot sun muut, pönni jätti poikaystävänsä (hihi mainitsin juuri tästä viime postauksessa) jonka piti hankkii meille hakija  ja jouduttii tyytyy vaa siihe et kutsuttii idan eksä ja joku sen kaveri meil yöks :D
idan loistavana neronleimauksena kutsuttii meille myös jotai sen 17- vuotiait kavereit ja en muista ikinä olleeni yhtä kiusallises tilantees ku aksu,lauri, ne neljä 17-18 vuotiast jätkää ja mä sekä ida istutaa kaikki hiirenhiljaa meijä olohuonees ja mä yritän saada jotai keskusteluu aikaa mut ne äijjät valittaa vaa krapulastaan ja siitä kun heijät potkittii baarista väärennettyje henkkareide takia.
ette tiiä kui tyytyväine olin ku joku niistä sai idean lähteä pois sil niitten järkyttävän rumalla bemarilla :D
  hahhah, jäätii neljästää ja päätettii kattoo ''napapiirin sankarit'', jonka oon nähny ainaki sellaset miljoona kertaa.
 en kuitenkaa pystyny keskittyy koska mua tuijotettiin koko leffan ajan.. :D
kun elokuva oli ohi, päätettii suunnata pönninkans ulos ja  raahattii mukanamme myös lauri ja aksu, vaik ne pisti koko ideaa viimisee asti vastaa.
no, meillä naisilla on aina keinomme ;)
jokatapauksessa pyörittii hylätyllä koululla ja koska eräs oli nössö, hiippailtii vaa kolmestaa siel koulun katolla, hehheh.
  lopulta kaikki oli ihan jääs, joten palattii meille.
aksu ja pönni oli  ihme ja kumma väsynei jo yhen aikaan, jote molemmat nukahti eikä mua ja laurii väsyttäny yhtää.
mitäs sii, juteltii ja puuhailtii kaikkee kivaa sitte kahestaa :D:D
 kello tais olla puol seittämä ku nukahdettii meki, mutta oli kyl iha mahtava perjantai ilman alkoholiakin, ei valittamista. :D

 
 lauantai:
heräsin aamulla siihe, ku mun naamaan paiskataan pehmoleluja ja huudetaa: ''nainen nyt hereille'' ehkei mikään paras tapa herätä :D
no, hereille mä kuitenki jotenki pääsin ja venattii pönninkans parituntii ku aksu ja lauri teki lähtöä.
 siin jossai yhentoista maissa pojat häippäs ja mä ja ida jotka oltii nääntymäs nälkää, saati vihdoi olla läskei ja syödä oikee kunnolla ! :D
koska meillä ei yksinkertasesti ollu yhtään mitään tekemistä, muistelin ku joskus pienempänä tykkäsin aina käydä ''lastenkirkko'' nimisellä nettisivulla (joka on joku uskonnolline versio habosta) jote mentii sinne sit pelleilee, todella kypsää käytöstä.
tosin multa, joka oon nukkunu noin kakstuntii ja muutenki pikkasen kikseis, ei pysty kovin aikuismaista käytöstä odottaa..

häpeen itteeni nyt vast jälkikätee XD

 no, nyt ku oon pari tuntii täsä datannu ois varmaa aika ottaa imuri ja rätti kätee ja alkaa hiuka siivota ennenku mutsi ja faija pyörtyy näkemästää, mutta sillaihan tää toisiks viimine lomapäivä sujuu tosi mukavasti..
täst puuttus viel se et onnistun pilaamaan juttuja tietämättäni, joten luultavasti tää lauantai menee myös selvitellessä ihmisten ongelmia, mitkä ovat KAIKKI minun syytäni. ei helvetti sanon mä. :D 

mutta vielä on huominen jäljellä, jote saa nähä muuttuks mun hiihtoloma enää yhtää paremmaks !
 
 heli 

^ meinasin et mäki rupeen laittaa tän nimen tänne postauksien loppuun ku monet muutkin tekee tälläi :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti