perjantai 22. maaliskuuta 2013

böö.


kerron tällee nopiasti viime viikonlopun laivareissusta, lukekaa jos huvittaa !


lauantai:
vaikka heräsin jo kaheksalta aamulla, tuli silti kiire valmistautuu laivalle.
meijän piti lähtee kahen aikaan kohti helsinkiä, mutta tottahan toki mä olin valmis vasta joskus vähän vaille kolme ja niinku meijän perheen tapoihin kuuluu, oltiin taas myöhässä ja piti kiitää sataakahtakymppiä, mutta ehdittiin kuin ehdittiinkin laivaan.
varmasti kaikki jotka on elämänsä aikana ollu tallinanlaivalla tietää, millanen meininki siellä on koko yön.
no, tällä reissulla se meininki oli kyl iha uskomaton, enkä välttämättä tarkota hyvällä tavalla uskomaton..
no kaikki lähti siitä ku päätin että tällä kertaa mä en mätäne koko reissua hytissä, niinku yleensä kun äiti ja iskä pakottaa mut niitten kaa kolmestaan laivalle, joten pyörisin ympäri paattia ainakin kaks tuntia.
siellä oli ihan vitun tylsää, kunnes alko tapahtua: sain nauraa maha kippurassa ainaki kymmenelle eli kännikalalle jotka tuli puhumaan mulle kaikkea mukavaa, kuten että olin aivan upea nainen ja kunnon pakkaus. nää herrat ei kuitenkaan riittäny vaan porukka jotai intialaisia seuras mua ympäri laivaa ja menetettyäni hermoni käännyin ympäri ja käskin niitä painua vittuun tai johonkin vastaavaan englanniksi.
paljastus kuitenki et he oli huomannu mun tiputtaneen lompakkoni ja yritti tuoda sitä kokoajan enkä ainakaan hävenny itteäni tajuttuani koko tilanteen :D:D huvittavin tapahtuma oli kuitenki se ku eräät hieman huppelissa olevat ehkä 16-vuotiaat jätkät törmää muhun ja pyytelee anteeks ainakin kakskyt kertaa ja vaikka sanon että ei haitannu ne välttämättä halus anteekspyynnöks antaa mulle halit ja pyysivät että voisivatko he hyvittää kaiken kutsumalla minut vaikka parille kaljalle hyttiinsä, mutta vaikka ne jätkät olikin ihan sulosia nii tää tyttö on varattu eikä rupee tollasiin hommiin varsinkaan stadilaisten kanssa, PERKELE ! :D
kaikenkaikkiaan laskupääni mukaan illan aikana 25 eri henkilöä tuli puhumaan mulle ja mikäs olisikaan ollut hauskempaa tekemistä kun kuunnella yhen aikaan yöllä humaltuneiden henkilöiden selostusta siitä miten maittavaa kossu on ja muuta vastaavaa.

sunnuntai:
heräsin todella hehkeänä ja pirteänä ja aamupalan jälkeen olikin jo aika lähteä muutamaks tunniks maihin tallinnaan. käytiin perinteemme mukasesti sadamarketissa, eli ''ostoskeskuksessa'' jota vetää venäläiset, jotka on oppinu tarpeeks suomee siihen et ne pystyy myymään kaikkea turhaa suomalaisille turisteille :D
no, mekin langettiin ostamaan vähän kaikkea mutta vaikka yleensä mulla menee hermot niitten myyjien kanssa jotka tyrkyttää sitä sun tätä, yks mies oli ihan mahtava tyyppi ! kun ostin kolmellakympillä yhen hupparin, tää lisäs siihen et samanverran maksaa suomessa shamppanjapullo ja kilo makkaraa ja tottahantoki ruvettiin kaikki nauramaan ja sain viel viis euroo alennusta, jeah :D 
päästyämme takasin laivaan kiertelin siinä toivossa et oisin löytäny ne eiliset pojat ja selvittäny oisko ne viel muistanu edes mun nimen, mutta mun yritys meni pieleen ku rupesin jänistämään hetikun ne tuli vastaa ja piiloudun jonnekki nurkan taa :D:D
haha, oon säälittävä.
kello tuli aika pian viis ja oli aika häippästä mutta OHO, vaan yks ainoo ovi oli käytös ja kuvitelkaa mitä on seistä kaks tuntii siel kamalas tungokses ku täynnä olevan laivan kaikki matkustajat yrittää tunkee siit pikkuruisesta oviaukosta. mukavinta kaikista oli et mun edellä menevä nainen veti hänen vedettävän matkalaukkunsa ainakin 20 kertaa mun varpaiden päältä eikä tajunnu sitä yhelläkään kerralla, jes.
no ku vihdoin luultii pääsevämme ulos, oli siel terminaalissa samanlaine ruuhka, koska piti odottaa että huumekoira nuuhkii jokasen läpi.
vihdoi päästii lähtemää sieltä hesasta ja vitutus oli koko perheellä kyllä josai tasolla sata, että simmonen viikonloppu taas vaihteeks 
uskokaa tai älkää, kyl mulla tulee ikävä niit kaikki mahtavii ihmisii jotka tapasin matkan aikana :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti