perjantai 15. maaliskuuta 2013

periaatteessa turha :D

HEJSSAN RAKKAAT LUKIJANI :)

vammanenlapsi

pahottelen ettei mulla oo ollu aikaa roikkuu päivät pitkät koneella vaan oon ryhtyny toimee ja alkanu vihdoi elää :)
no en väitä ettenkö ois ennen eläny, mut mun elämine on ollu kauheen rajotettuu sentakii että stressasin joka päivä siitä oonko tarpeeks kaunis ja ihana ja mukava.
nyt vihdoi, kiitos mun kaverien, oon tajunnu että mitäs vitun väliä oon sillä kelpaanko muille tälläsenä ku oon, kerran sitä vaan eletään :D
ehkä tajuun tän vähän jäljes, mutta eiksjee et tärkeintä on se etten enää pelkää toisten mielipiteitä ?
mulla on kaikki mitä mä tarviin: maailman parhaat vanhemmat, tarpeeks monta ystävää ja kaikenlisäks viel poikakaveri, joka aidosti välittää musta.
tiiän ettei mikään oo pysyvää, mut toivon et osaan pitää tästä onnellisuudesta kii ku kerranki oon sen saavuttanu :)
 yks pulma mulla kuitenki on, nimittäin hiukset.
oon täsä kuumeisesti koko illan miettiny sopiiko keski- vai sivujakaus mulle paremmin ja koska oon 9 vuotiaasta lähtien omistanu sivujakauksen, tuntuu et vaihtelu virkistäis.
oon tän päivän pitäny tätä keskijakausta ja ihmiset on ainaki kehunu miten hyvin se mulle sopii, mutta mistäs mä tiiän yrittääkö ne vaan olla mieliks eikä sano suoraa et näytän paviaanilapselta :D
no, tällähetkellä kuitenki nutellaa syödessä yritän keksiä miten saisin itteni kesäkuntoon ja vaikken oo mikään kovin lihava, tottakai uikkareis pitää näyttää hyvältä (vaikka mun tapauksessa se on melko turha toivo).

oli viel ihan pakko linkata tää kaikkien lemppari-video.. 
ahhah ei herranjestas.

eipä tässä mitään muuta ollu, arvostan jos jaksoitte lukea inkin turhan postauksen.



heli
 
   
 
 
 
  
 
  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti