sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

PARAS VIIKONLOPPU, IKINÄ.

lauantai:
no, mun PITI mennä mun serkun nikon synttäreil mut sain äitin taivuteltuu ja pääsinki laurin,idan ja ollin kans caribiaan uimaan :) 
aluks tuntu et kaikki meni päin persettä koska vittusaatana, mut jostai syystä siit lauantaista tuli paras lauantai moneen kuukautee ja kiitos siit kuuluu noille mahtaville ihmisille !
mentii viel uintireissun jälkee pönninkans syömää hesel, koska ollaan läskeja sit hiippailtiinki jo omiin koteihimme.

sunnuntai:
piti herätä kuudelta aamulla, koska olin lupautunu menemää puol kymmene kirkkoon auttamaa esimerkiks kolehdin keräämises ja virsikirjojen jakamisessa. siel meniki sit parituntia ja kello tais olla yks ku pääsin takas på hemma :D ehin pikapikaa vaihtaa vaatteet ku suunta oliki kohti itäharjuu koska käytiin hakemas mamma ennenku mentii kyläilee mun toisilla serkuilla, jonilla ja mirolla. siel meni taas pari kolme tuntii kuunnelles noitten vanhuste pälätystä siitä kun yks mun serkuista on raskaana ja saa vauvan kesäkuussa.
en meinannu pysyy pöksyissäni ku kello oli puol kuus ja justimusfilmsin sekä nost3 & protron keikka alkos turun klubilla puolen tunnin päästä.
sielt ettisin adan,petran,miikan,melkun ja annin ja tungettii toiseen rivii, väkisin :D
et tiiä mite suuri oli vitutuksen määrä ku jouduttii seisoo puoltoist tuntii enneku nost3 & protro alotti esiintymise mut oli kyl vittu sen arvosta, koska ne oli AIVAN IHANIA, puhumattakaan justimusfilmsin pojista !!! 
otin sielt myös muutaman videon mut koska oon laiska, rupeen muokkailee niit vast huome ja laitan tännenäi, jote joudutte venttaa huomisee :)
ku suurin osa porukasta oli keikan jälkee lähteny mä kävin ostamas ''paska kesä''-t paidan ja jäätii viel kinuu nimmarei ja yhteiskuvii ja sain ku sainkin kaikkien nimikirjotukset ja yhteiskuvat sekä viel kehut mun ''nätistä'' nimestä :D

tälläset kuvat onnistus melina nappaamaa:

JUSTIMUSFILMS ! <3 ne vaa on niin ihanii, varsinki joose ;)
NOST3 & PROTRO <3 ps. yritin olla nauramatta kun pojat oli sillee ''nyt vedetää jollai erityylil tää kuva et leikitää et yritetää mainostaa jotai ammattikorkeakouluu ja tero (protro) sillee: tule meille opiskelemaan, täällä on kivaa :D:D'' ja just sillo melkku nappaa ton kuvan ku repeen, jeah XD


KIITOS POJAT, PARAS KEIKKA IKINÄ !
en tuu koskaa unohtaa tätä päivää ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti