perjantai 29. maaliskuuta 2013

kun helillä menee hermot, helillä menee hermot.

nyt on semmone juttu et mul on menny koko innostus tän vitun blogin pitämisestä :D

aijemmin oon kirjotellu tänne ihan instinä ja aatellu et jotai oikeesti kiinnostaa millasta mun elämä on mut nyt ku vilkasin noit kävijämäärii ni rupesin funstaa että onko mun blogi oikeesti niin tylsä, että lukijoita on pari hassua per päivä ? 
mietin, mitä voisin tehä et tyypit alkais kiinnostumaan tästä ?
vai pitäskö mun lopettaa kokonaa tälläne turha kirjottelu ja jättää se muille, joiden elämässä sentää tapahtuu jotain mullistavaa ja mahtavaa joka helvetin päivä ?
okei pakko myöntää, joskus luulin et oisin yhtä hyvä bloggaamaan ku vaikka joku soikku tai nette aro :D
ehkä oon turhan kriittinen mutta totta hyvänen aika joku mun blogii on muuttanu paskemmaks ku lukijaluvut tippuu päivä päivältä !
kumpa vaa osaisin selittää nii hyvin mun mielipiteistä ja elämästä, kun kaikki muut bloggaajat, joiden kirjotuksii voi lukea tuntikaupalla eikä yhtään ala kyllästymää.
voin kuvitella sen tilantee ku joku epähuomiossa avaa ikkunan mun blogiin, vilkasee nopeesti ja totee koko sivun olevan täyttä paskaa :D
nyt perkele mä tosiaan alan yrittämään, keinolla millä hyvänsä ja aattelin alottaa vaikka uusimalla tän ulkomuodon, toivottavasti tykkäätte!
mulla ois myös ideana alkaa vähän vloggailemaan, vaikka luultavasti siitä vast täys katastroofi syntyyki, nii vaihtelu kuitenkin yleensäottaen virkistää, eiksjee ? :D
älkääkä pelätkö esittää ehotuksia mitä voisin tehä saadakseni tästä blogista ees hitusen paremman tai jotain vastaavaa.

HYVÄÄ PÄÄSIÄISLOMAA KAIKILLE !  

5 kommenttia:

  1. Anonyymi31/3/13

    vittu sun blogis on paska ja tukka ihan hirvee XDDD ja kävele normaalisti....... kampaa naamas

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tieräkkö mitä, niin on mutta kukaan ei pakota sitä lukemaan. mä pidän mun hiuksista tälläsinä, joten katsoppa sinne peiliin ja mieti kuinka täydellinen ite oot ennenku alat haukkumaan mua tai ketään. valitettavasti en voi sille mitään miten kävelen, joten jos koittaisit elää sen kanssa tai olla katsomatta kävelytyyliäni :) mun naama ei tartte kampausta juuri tällähetkellä, mut kiitti ehdotuksesta. sun naamas sen sijaan kaipais jotain nimittäin kunnon lyöntiä mutta ehkä jätän väliin koska et uskalla edes päin naamaa uhoo vaa täytyy tulla blogiin kirjottelemaan ja esittää niin ''anonyymiä'' vaikka varsin hyvin tiiän kuka idiootti siel kirjottelee :) kiitos palautteesta ja jospa vaikka hankkisit elämän.

      Poista
  2. iiro virolainen31/3/13

    tää on niin hyvä blogi! :)

    VastaaPoista