sunnuntai 11. elokuuta 2013

tämmöne kesäloma.

pahoittelen, ettei mulla oo tänä kesänä oikeestaa jääny aikaa kirjotella tähän blogiin.
mulle on kuitenkin sattunu ja tapahtunu tänä kesänä kaikennäköstä, ja ajattelin nyt tehä tälläsen ''mun kesä''- postauksen, jossa kerron mitä oon tehny ja millasta on ollu yms.
tästä saattaa tulla aika pitkä postaus, mutta toivon, että teillä ois aikaa ees vilkasta :)


niinkun edellisessä postauksessa kerroin, olin ihan alkukesästä siellä Ruotsissa, ja se jäikin tän kesän ainooksi ulkomaanmatkaks, vaikka yleensä meillä on tapana matkustella jopa muutaman kerran joka vuos.
kesäkuu oli ehkä maailman tylsin kuukaus. ei mitään tekemistä eikä oikeen kavereita kenen kaa olla.
sillon tuntu siltä et tää kesä menee päin vittua. noh, hyvää kannattaa oottaa, kuten joku on joskus sanonu: vasta heinäkuun loppupuolella mun piristyin, ja ehdotin et jos lähettäis idan kanssa päiväks helsinkiin.
käytiin linnanmäellä, pyörittiin kampissa ja tutustuttiin ''stadin'' keskustaan ja hauskaa oli ! pääsin myös ekaa kertaa junamatkalle, vaikkei se ny mikään kovin erikoinen kokemus ollukkaa :D
heinäkuun vikalla viikolla oli aika sille, mitä olin puol vuotta jännittäny ja pelänny: rippileiri. olin kuullu sitä ennen miljoonia tarinoita, millasta siellä on ja mitä tehään, enkä oikeen ollu varma oliko kaikki mun kuulema mitään kovin positiivista.. :D
joka tapauksessa, sinne oli pakko mennä, halusin tai en.
ekat päivät tunsin itteni ulkopuoliseks, vaikka meijän riparilla oli monia mun kavereita. ne ystävysty nopeesti melkeen kaikkiin siellä, ja tuntu ettei ketään siellä ees halunnu tutustuu muhun. huomasin kuitenkin pian, että vika oli vaan ja ainoastaan mussa. mä olin se, joka arvosteli toisia. puolvälissä riparia olin saanu jo monta uutta ystävää ja alko surettaa, että leiri oli pian ohi. niinkun yleensä rippileirillä, mäki taisin hiukan ihastua erään nimeltämainitsemattomaan henkilöön :D nössö kun olen, en koko riparin aikana uskaltanu kertoo sitä tälle, mutta luultavasti tää kyseinen henkilö on jo tietoinen asiasta. :D kaikki hyvä loppuu aikanaan, niin myös tää ikimuistonen rippileiri. ette tiiääkkää, miten ilonen oon, että sain kokea kaiken sen mahtavien ihmisten kaa !
paras seura, parhaat isoset ja ennenkaikkea parhaat ohjaajat. oli kyl semmonen ripari, ettei ihan heti unohdu ! :)
laittaisin mielelläni meijän rippileiriltä tänne kuvia, mutta ollaan sovittu et niitä kuvia ei levitellä minnekkään (ymmärrän kyllä täysin miksi, aika kuumaa kamaa meinaa XD) joten joudutte jäämään ilman kuvia, pahoittelen.
niinkun tapana on, rippikoulun käyny konfirmoidaan ja sen jälkeen vuorossa on jonkinnäköset rippijuhlat. sekä konfirmaatio, että rippijuhlat meni ihan suunnitellusti, jollei paria kompastumista lasketa :D rippilahjoja ja rahaa tuli mukavasti, vaikkei ne tietenkää oo se tärkein asia vaan se että saimme enemmän oikeuksia kristillisen kirkon jäseninä ja ensimmäisen mahdollisuuden olla kokemassa pyhää sakramenttia ;)
täsä vielä hiukan kuvia:
606  ootte ihanii jokaikine 
perseitä :D:D
ollaa tosi söpöi :D


ite tykkäsin eniten näistä konffis-kuvista tästä :)


tää kesäloma sai aika huikeen päätöksen, kun eilen oltiin pönnin kans aurafestis :) niille jotka ei tiedä mikä aurafest on, se on turussa järjestettävä hiphop- tapahtuma, misä esiintyy tosi monia mahtavia artisteja (uniikki, mikael gabriel, cheek, brädi yms.) ei se ehkä oo mitään verrattuna johonkin ruisrockiin tai summer uppiin mutta tälläselle, jolla ei oo yleensä varaa yhtää mihinkää, on upee juttu päästä aurafestiin :D meillä ei oikeestaan ollu mitään suurii odotuksia koko tapahtumasta, mutta sillee käviki et siit tuli tän kesän kohokohta ! se kaheksan tunnin kestävä paikallaan seisominen ja kiljuminen ei tuntunu jälkeenpäin kovin ihanalta mut lupaan ja vannon, että se todellakin oli sen arvosta! 
oon pikkutytöstä haaveillu et näkisin cheekin livenä, joten mulle oli aika iso juttu oli tokassa rivissä kuuntelemassa kun suomen menestynein hiphop- artisti laulaa :) yritin parhaani mukaan saada sieltä hyviä kuvia, mutta niistä ei oikeen tullu mitään.. täsä kuitenki kaikki ees jotenkuten onnistuneet otokset:
jontte valosaari 
jontte ja toi tummempi heppu kenen nimi mun pitäis tietää muttei just ny tuu tietenkää mielee :D
brädi 

lisää brädiä 


tuomas kauhanen 
lisää tuomasta 
janne ordén 
setä tamu  (kuningas pähkinä ei mahtunu kuvaan vaikka seki tuolla lavalla pomppis)

cheek 
lisää cheekkiä  (sori laadusta, oli hiukan sanotaanko.. villiä kun cheek esiintys, enkä saanu pidettyy puhelinta paikallaan :D)
ja lisää cheekkiä 

ja vielä vähän cheekkiä 

snäpäri tuli hankittuu ''matkamuistoks'' aurafestist :D

vaikken ois uskonu, meni tääki kesä loppuenlopuks todella hyvin, mutta liian nopeesti (kuten kesät aina)
jos joku ihmettelee mihi aijon sijottaa mun rippirahat niin ostin canonin eos 1100 d järkkärin ja parisataa laitan pankkiin ja lopuille rahoista en oo käyttöö viel keksiny :) 

tuommosen järjestelmäkameran ostin :) 
(x) teinipeili 

hyvää kouluvuotta vaa kaikille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti