sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

:D:D


 

mä en muista millo viimeks oisin ollu näi ilone :D
vaikken päässy justinin konserttii ja joutusin koko vitun viikonlopun lukee niitä erittäin mukavia päivityksiä siitä mite kaikki oli tyylii päässy halailee piiperin kaa, enkä saanu vieläkää sitä pleikkarii mitä oon toivonu ykkösluokasta lähin, kaikki menee kerranki iha suhtkoht hyvin :)
just tosa kattelin kalenterii ja tajusin mite sairaan nopeesti aika on menny !
ihanku pariviikkoo sit oisin vast ihastunu mut ehei, siit onki jo kakskuukautta :o
kuulostaa pikkujutulta olla pari kuukautta jonkunkaa yhes mut kuule, heli on heli ja heli on paska poikienkans ja mulle tä on SUURI juttu jote kuonot umpee enneku alatte päteemään mistää turhista teinisuhteista ja siitä ku niide päätyttyy viillellää paripäivää koska elämä on pilalla ja sit taas ens viikolla jo uus jätkä kiikarissa :D jooselitysolihieno mut tuntuu et todellatodella monien (ainaki vanhempie ihmisten) mielestä kaikki tän ikästen suhteet on just tollasia eikä 15-vuotias voi ees aavistaa millasta oikee rakkaus on.
no, yleensä toi on suurimmaks osaks totta, mut se et tän ikänen ei voi tuntee sitä ''oikeeta rakkautta'' on täyttä paskaa.
minä, joka oon tyyliin aina pelänny poikii (nojoo en iha aina XD) voin rehellisesti myöntää et täl kertaa mä oon löytäny jotai minkä kans ei pelleillä. en oo varmaa ikinä näin lyhyes ajas välittäny kenestäkää yhtä paljo ku laurista.
yleensä en oo milläätasol romanttinen mut nyt mun on vaa ihapakko pehmoilla ja sanoo et se on ihanin ihminen kenee oon koskaa tutustunu :3 mä en tiiä mikä siin on nii ihanaa.. johtuiskoha se siit et se on nii erilaine ku kaikki muut pojat, sil on maailmanparas huumorintaju ja se on yhtä vajaa ku mäki ? :D
joo myönnän, mul on jonkunverran ollu niit ''poikaystäviä'', mut jos totta puhutaa ikinä en oo ollu yhtä onnelline kenekää kaa.
ne on ollu yhtä pelleilyy ja kuka ny 10- vuotiaana ois tosissaan jonkunkans yhessä?
nojoo on sellasiiki ja mä suorastaan säälin niit tyttöi ja poikii jotka on helejä (en osaa taivuttaa mun nimee, anteeks D:) ja hankkii ittellee särkynee sydäme ja huonon maineen jo ton ikäsenä.
vaikken mäkää koe melkee yhtää aikuistuneeni oon oppinu sentää yhen asian, rakkaus satuttaa.
oon silti yhtä lapselline ku aina ennenki ja lässytän tälläki kertaa et joskus ku löytää sen oikeen ni se voiki kestää ''ikuisesti''.
niiku jokanen arvaaki, ei toi oo tainnu kenelläkään teini-ikäsellä (mul ei tuu mielee ku teini-ikäset mutanttininjakilpikonnat, anteeks D:)  
kestää koko elämää joku kasiluokalla alkanu juttu :D mut toivon silti ihmiset antais mun (tai kenentahansa) olla onnellinen poika- tai tyttöystävän kaa eikä tarttis kokoajan hokee sitä et ''kyl se pian jättää sut'' ja ''luuleksä oikeesti et toi kestää ees kuukauden''
 mun mielestä jokasella on oikeus rakastuu tai ihastuu tai mitevaa iästä tai sukupuolesta huolimatta ! 
ei keneltäkää voi kieltää tunteita !
okei, alun perin mun piti kertoo viikon kuulumiset ja yhtäkkii tä meniki jokski vähemmistöjen puolustamiseks :'D
no, kaikesta huolimatta,  alkaa pelätkö rakastaa vaikka kuinka monta kertaa oisitte joutunu pettymää.
vaik en tiiäkkää mistää mitää nii sen verra voin sanoo ja luvata et jokaselle on jossai se joku jonka tulee viel joskus löytämää, tuntemaa sydämessään jotai sellasta mitä ei ois koskaa voinu kuvitella tuntevansa ja kokemaan sen ihmisen kans miljoonia hyviä ja huonoja hetkiä. loppu hyvin kaikki hyvin :D:D 


nukkukaa hyvi ! 
(okei kuka ees tähä aikaa menee nukkumaa o.o) 
   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti