torstai 2. toukokuuta 2013

mikä kaikkia vaivaa?

on olemas YKS asia mikä ärsyttää mua jopa enemmä ku valehteleminen.
sen asian nimi on esittäminen.


oon ihan varma et en oo ainoo kuka vihaa ihmisiä, keistä kaikki tykkää vaa siks et ne vetää yhtä vitun roolia kokoajan.
nyt en sano et oisin kaateellinen sellasille ihmisille, mua vaan kerta kaikkiaan ärsyttää et ne saa niin paljon huomiota esittämällä jotain muuta kun ne oikeesti on.
oon ihan varma et olemalla oma ittensä voidaan sua pitää ihan mukavana ihmisenä, ilman et sun tarvii kokoajan vetää se tekohymy naamalle ja olla niin ystävällinen kaikille ja sit kuitenki puhua pahaa seläntakana minkä kerkee.
vaikka kaikki ei musta pidäkkään, mä en sentää esitä yhtään mitään.
jollei musta pidä, musta ei pidä ja asia on selvä.
en oo sellanen ihminen joka esittää aina niiiin mukavaa ja ilosta ja pirteetä et kukaan vaan ei puhuis mitään pahaa musta.
mua jopa käy sääliks tyyppei jotka on niin sinisilmäsii ettei tajua toisen käyttäytymisen olevan pelkkää 
näyttelemistä.
vaikka miten ihmiset koittaa keksiä hyviä syitä ja selityksiä siihen ettei ne pysty olemaan omia itsejään ja sanoo pelkäävänsä toisten kommentteja, oon varma ettei kukaan uskalla sanoo susta yhtään mitään kun oot tarpeeks itsevarma.
mä tiiän miltä tuntuu kun ketään ei ymmärrä miks sä tahot esittää roolia etkä rohkeest vaa oo omaittes.
 mä lupaan et jos mä, henkilö jolla on aina ollu tositosi huono itseluottamus, pystyn olemaan just tällänen kun satun olemaan niin kuka tahansa kykenee siihen.
vaikka nyky-yhteiskunta on ihan kieroitunu ja kaikkee ihan sairasta (kuten alipainoa) pidetään kauniina ja upeena, maapallo muuttuu viel huonommaks paikaks asua jos kaikki rupee kuuntelemaan median mielipidettä sen sijaan et kuuntelee omaa järkeään.
on väärin et ihmisiä jotka tahtoo erottua massasta ja kulkee omia polkujaan pilkataan ja haukutaan koska ne tekee just niin kun kaikkien muiden pitäis eli on sellasii kun ne haluaa olla.
vaikka itekki oon tiettyjen ihmisten edessä yrittäny esittää vähän parempaa kun oikeesti oon, ymmärrän että siitä ei oo mitään apua yhtään missään.
mitä jos kaikki aina piilottais persoonallisuutensa vaan miellyttääkseen toisia ?
mä lupaan et viimeistään sillon kaikki tajuis miten tärkeetä on olla sellanen kun on ja pitää kiinni omista mielipiteistään.
 jos kaikki esittäis kokoajan jotain toista kun ne todellisuudessa on, ei edes tiiettäis mitä rehellisyys on.
jollei tiiettäis mitä rehellisyys on, kaikkien elämä ois yhtä suurta valhetta. 
jos yhteiskunta aikoo viel pitkään olla yhtä suvaitsematon kun se nykyään on, pian asiat saattaa oikeesti olla niin huonosti ettei kenelläkään oo ees mahollisuutta olla omaitsensä ja olla erilainen.
vaikka miten tästä asiasta jauhais, on edelleen ihmisiä jotka kertakaikkiaan pelkää olla omalaatunen ja aito ja sellanen ku miks on syntyny.
mä tajuan ettei se oo helppoa mut mistään ei tulis mitään jos kaikki ois toistensa kopioita ja ajattelis samalla tavalla joka ikisestä asiasta.
on mahdotonta miellyttää kaikkia ja jos haluu olla sellanen kun tahtoo, muitten kritiikkiä täytyy kestää.
elämä on pullollaan toisten ilkeitä sanoja ja tekoja vaikka miten yrittäis peitellä oikeeta luonnettaan ja persoonaansa.
tuntuu pahalta ihmisten puolesta jotka yrittää olla mahollisimman paljon toistensa kaltasia muttei tajua et se et matkii toisia, ei tee susta immuunia paskapuhetta vastaan.
se et piilottelet koko elämäs roolin takana ja esität tyytyväistä, saa muut vaan luulemaan et on oikeesti hienojuttu olla säälittävä esittäjä ja samalla sä itseasias saatat muuttaa yhteiskuntaa viel tyhmemmäks ja erilaisuutta hylkiväks.
yks ihminen ei sitä tietenkään tee mut surullinen tosiseikka on et näit massan mukana meniöitä on aina ollu liikaa. 
jos mä saisin päättää koko maailman asioista, tää juttu mistä oon saarnannu koko tän postauksen ajan ois ensimmäinen asia minkä muuttaisin maapallolla.

voi olla, et toivon ihmeitä jos pyydän et ihmiset yksinkertasesti lopettais sen roolin vetämisen ja ois kerranki tyytyväisiä siihen mitä ne on eikä yrittäis esittää ketään toista, kiitti :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti