sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

TÄÄLLÄ TAAS. :)

moikka kaikki !


pahottelen etten oo ehtiny tapani mukaan postailemaan tänne mitään erittäin mielenkiintoisia juttuja erittäin mielenkiintoisista asioista joten kerronpahan tällee lyhyesti kuulumiseni ja muuta turhaa:
 ihan mukava viikko ainaki mulla ollu ja sori näisedellisistä hieman angstisista postauksista, mulla on ollu vähän vaikeeta mut kyl tää tästä :)
nyt kun ei oo ollu aikaa miettii kaikkii surullisii asioita, tajuun että ehkä mulla vielä on ystäviä jotka tukee mua  ja perhe joka välittää musta.
vaikka on päiviä, jollon ei jaksais lähtee minnekkää vaan rypee itsesäälis, tärkeintä on että uskoo parempaa huomisee.
vaikka ne väittää et joistain asioista ei tuu koskaa pääsemää yli, mä vannon et mistätahansa pystyy pääsemään yli kun on tarpeeks vahva :) 
no mutta, mun viikon ohjelmaan on kuulunu mm. hiusten värjäys, maailmanparhaanpoikaystävän & idan & muidenkaa sekoileminen, turha säätäminen, shoppailu ja ''laatuaika perheen kanssa''.
oon jopa kuvitellu et kevät jo tulis mut njäääh, hetiku vilkasee sääennusteita nii sen toiveen saa heittää jonnekki todella kauas.
saatiin kans viime jakson todistukset ja kerranki olin tyytyväinen...... okei jollei hissan numeroa lasketa koska se vitun koe oli ihan perseestä enkä osannu mitää ja toisille kasi on hyvä ja nii onki mut historia on vitosluokasta lähin ollu ihan mun ykköslemppariaine ja oon aina saanu ysin mut onneks yks pikku kasi sinnetänne ei haittaa mitää ! anteeksipakollinenvalitus :D
mut täsä nää numerot (ei vain leijuakseni mutta koska kaikki muutki aina laittaa ni kai minäki sit)
ruotsi: 10 :D:D
kuvis (valinnainen): 9
fysiikka: 8
musiikki: 10
biologia: 9
ja sitse hissa: 8

muttamutta, asiasta kolmanteenkymmenenteenviiteen, rehellisesti sanottuna en yhtää tiiä mitä kirjottelisin tänne blogiin D:
kaikki ideat tuntuu olevan käytetty ja tänää ku meinasin ruveta vloggailemaa mutku tarkistin tilanteen mun kameran muistin on ihan lopussa enkä millään jaksais ruveta poistelee niit 767849382784 teini-ihku-daa-pissis-posetus- kuvaa mitkä oon tylsyyttäni ottanu :D
ois varmaan muutaki tänne laitettavaa ku noi vloggailut mut jostaisyystä mun pää on taas ihan tyhjä et mä tosiaan toivon et oisitte ihania ja laittelisitte kommentteihin ehotuksia mitä haluutte täältä blogista lukea tai nähdä tai mitenvaan :)

kiitos jos vaivaudutte piristämään heliä yhellä vaivaisella kommentilla :')

öitä ! 

 




3 kommenttia:

  1. Täältä tulis yks kommentti uudelta lukijalta :) Oot aika suloinen tyttönen, mielenkiinnolla odottelen tulevia postauksia!!

    VastaaPoista
  2. Anonyymi28/4/13

    oot ihana ku oot oma ittes ! :3 ja et koita leikkiä mitään mestari bloggaria. oot muuten tosi nätti ja sulla on ihanat hiukset C:

    VastaaPoista