sunnuntai 5. toukokuuta 2013

helin tylsää elämää :D




no dodanoi, en oo vähää aikaa kirjotellu mun elämästä tännenäi ja vaikkei se ketää kiinnostakkaa nii koitan ny muistella viimeviikon tapahtumii koska se ny vaa sattus olee aika toiminnallinen viikko joten ainakin keksin jottai kirjoteltavaa :D:D
nauttikaa ;)

maanantai:
koska oon boss, nukuin lievästi aamulla pommiin ( meil oli kaheksan aamu ja heräsin puol 12 XD )
keksittiin kuitenki äitinkans wilmaan ovela huijjaus, ja onnistuin välttämään kolmen tunnin myöhästymismerkinnän, woohoo :D:D
yhen tunnin koulupäivän jälkeen mentii mun mammalle ja käytii prismassa.
iskän vastustelusta huolimatta, mut otettiin mukaan tunkemaan ostoskärryt täyteen kaikkee turhaa ja sainkin kuunnella koko kotimatkan saarnaa siitä kuinka tajuan hintojen merkityksen vasta sitten kun joudun ostamaan omat ruokatarvikkeeni..

tiistai:
meil oli koulussa vapun kunniaks MUKAVAA YHDESSÄOLOA JA PELAILUA, josta koko ylä-aste suuresti nautti.. :D
toisinsanoe kierreltii erilaisii rastei misä piti tehä kaikkee tosi kehittävää, kuten puhaltaa ilmapalloon kunnes se poksahti ja syyä näkkäri ja sit viheltää, jes.
no, koulupäivä loppus onneks jo yheltä ja kaikki lähti vappunviettoon.
mä olin tosissaan oottanu vappua koko kevään mutta PERKELE, ei menny kaikki ihan niinku elokuvissa..
noh, mä lähin ihan fiiliksis paraisil, mun poikaystävän luo ja kuvittelin et me oltais vaa kahestaa ja tsillattais, mutta kun ei, lauri päättää mun puolest et ME LÄHETÄÄ JUAMAA ja aattelin et joo kai se käy.
pidin sitä ihan hyvänä vapunviettotapana, kunnes saavuttii sinne jonnekki rannal joka oli täynnä humalaisia, kaatuilevia ja äänekkäitä teinejä.
no, siinäki vaiheessa mun hermot viel kesti mut tajutessani et lauri lastaa laukkunsa täyteen KALJAA, ymmärsin et joudun koko illan olee ainoana selvinpäin koska mun mielestä 1. kaljan on miesten juamaa 2. se on niiiin pahaa :D
teki mieli raivota täysillä et mitä vittua mä teen mut tyydyin vaa mököttää koko matkan jonnekki puistoon.
mun fiilistä ei yhtää parantanu et vaik miten yritin jättäytyy mahollisimman huomaamattomaks, aina joku tökkis mun peppua tai tissejä, eikä mun poikaystävä välittäny VITTUUKAAN D:
no, luulin ettei yhtää huonommi vois vappu mennä mut voi kyllä, se puisto oli täynnä paraislaisia teinejä jotka katto mua ku oisin joku ulkoavaruudesta tullu alien.
noh, just ku suunnittelin lähteväni, pari tyttöä tuli mun luokse kyselemään et miks mä oon ihan yksin ja et miks mä en tuu rohkeesti niittenkaa.
en oo varmaan ikinä hämmästyny yhtä paljon :D joku haluaa MUT niitten seuraks ?!
no, mielummi mä niitten tyttöjen kaa olin ku kyyläsin laurin puuhia vihasena, joten istuskelin niittenkans ja juttelin mukavii ja join ihan pikkiriikkisen koska en oo ikinä ollu sellane ihmine joka tykkää kauheesti ryypätä ja vetää kännejä.
menin lopulta raahaamaan mun poikaystävän meijän seuraks ja noin tunnin pääst olikin jo aika lähtee ( lähinnä siks että mun pää särki aivan jäätävästi enkä jaksanu enää istuu siel kylmäs).
oisitte nähny sen bussikuskin ilmeen kun muutama niistä tytöistä halus tulla välttämättä saattaa mut siihen pysäkille ja käveltii hoiperrellen käsikädes sitä bussii kohti :D
vasta bussimatkalla aloin tosissaan stressaamaan et oisko mun pitäny vaan jäädä eikä jättää melko kännissä olevaa laurii niitten melko kännissä olevien tyttöjen kaa..
emmä kuitenkaa jaksanu huolii mistää vaa naureskelin koko bussimatkan semmosille kakskymppisille joista toinen yritti ilmeisesti iskeä mua ja toinen taas pyys anteeks kokoajan tän toisen jätkän puheita :D:D
kello oli noin 12 ku pääsin på hemma ja vaikken ollu juonu kun pari kulausta tais se olla jotai vähä vahvempaa koska en meinannu pysyy suihkussakaa pystyssä :DD:
koska en pystyny nukkumaan ollessani huolissani laurista,
loppuyö meni kutakuinki näin:
pitää olla pikkasen läski + pewdiepie on paras. ;)


keskiviikko:
kahen tunnin yöunien jälkeen olin tavallista sanotaanko että energisempi ja pompin ympäri taloa kuunnellen jotai pirteetä musiikkia.
no, tajuttuani et lauri ei vielkää vastaa mun puheluihin huolestuin tapani mukaan entistä enemmän.
menin kuitenki kaupungille ottaa idaa, joka ei saapunut vaik näin oli luvannu..
no, pyörisin siel sitte yksin ja hämmästelin miten moni ihminen sano mulle ''moi'' siinä parintunnin aikana :D
vaikka mua vitutti mennä takasin kaupungille just päästyäni himaa. pidin lupaukseni ja menin idan, axelin ja jonkun miikan kans kaupungille.
bussimatkalla sain kuitenki tietää et latella (miksköhä en sano sitä ikinä lateks, just kova nimi :o) oli kaikki hyvi et se oli vaa kärsiny darrasta kokopäivän eikä viittiny soittaa.
no, pörräsin loppupäivän keskustassa enkä sen kummempaa.
en osaa oikee sanoo oliks hyvä vai huono vappu mut sinne meni seki..
katoin viel päästyäni kotti tonton panic roomin (joka oli sairaan huono XD) huomatkaa upea sommittelu ;)

torstai:
koulua, voi kuinka mukavaa..
noh, torstai oli sellanen eitapahdumitään- päivä ja meninki suoraa koulusta kotiin kattoo komedioita.


perjantai:
ihan vaihteeks olin keskustassa ja käytii äitinkans ostaa mul rippimekko :)
se on semmone valkonen pitsinen hommeli, jonka tuutte näkee viimeistää elokuussa täällä blogissa, koska meillä on sillon konfirmaatio ! (jos jotai ylipäätänsä kiinnostaa :D)
ostin kans aurinkolasit
tais olla ginatricotist kuus tai seittemä euroo? kinos [x]
 palasin tapani mukaan joskus kaheksan mais kotiin ja katoin leijonien ekan pelin ja yllätyin suuresti kun ne voitti saksan 3-2 ! kerranki voi olla ylpee meistä suomalaisista ;)

lauantai:
käytiin äitin,iskän,mummin,mamman ja ukinkaa äitienpäivälounaalla (joo tiiän, ollaa vähä etuajas :D)
ja söin ihme ja kumma koko annoksen :o
sen jälkee käytii kahvilla mun isovanhemmilla mutta kappas, sähköt oli koko suikkilasta pois jote tyydyttii mansikkajätskiin.
kun lähettii sieltä, käytii nappaamas micaela mukaan koska meijän piti mennä johonki gospel-konserttii et saatais taas rippikoulupassiin uus merkintä.
mentii vahingos tunnin liia aikasin, mut hyvä puoli oli et saatii kolmannest rivist paikat melkun,miksun ja anninkaa :p
 en oo koskaa ikinä erityisesti pitäny gospel-musiikista (enkä oikeestaa diandrastakaan) mut tää konsertti muutti mun mielipitee ihan täysin ! ne kappaleet oli aivan upeesti laulettui ja meinas tippa tulla linssiin ''you raise me up'' ja ''hallelujah'' biisien kohalla :') upeeta !


päivän päätteeks ida tuli meille yöks ja pidettii hauskaa taas kerra !
enkä ainakaa kiljunu sen suomi-slovakia- lätkäpelin aikana nii että naapuritki kuuli.. :D:D

sunnuntai:
herättii siin yheksän mais ja katottii iha huvin ja urheilun vuoks lastenohjelmia :D:D
saatuamme kaikki valmiiks, ida häippäs ja mä suuntasin jälleenkerran kaupungille laurii vastaan :)
raahasin sitä pariin kauppaan ja sain ostetuks korvikset ja semmosen pikkusen suomenlipun, minkä tikun onnistuin katkaseen jo bussimatkalla XD
onneks jeesusteippi korjaa kaiken ;)
olin sit laurinkaa meillä ja mukavaa oli olla vaihteeks vaa kahestaa ja rauhas :)

oottelen täsä jo iha fiiliksis huomista suomi-ranska pelii :D
en ymmärrä mikä muhu on yhtäkkii menny ku en oo koskaa ollu kauhee kiinnostunu mm-peleist vaik lätkästä oonki tykänny mut toivottavasti toi leijonien menestys jatkuu etten turhaa ostanu tiimarist tota 1.50 maksavaa lippuu :D
  iik, muistin just et huomenna mun pitäis mennä meijän koulun eskariin kysymään TET-paikkaa ja koska oon joskus aika ujo ihminen, mua jännittää ja pelottaa et sanon jotain väärin D:
toivotaa et saan sen paikan ! 
 
hyvää yötä ihanatparhaatupeetrakkaat lukijat ! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti